Pro dosažení prvních příček ve vyhledávači vám bohužel nestačí mít skvěle graficky zpracovaný web. Pokud se chcete dostat, co nejvýše musí Váš web obsahovat kvalitní, unikátní a poutavý text, který osloví nejen vyhledávače, ale hlavně i čtenáře. Běžný uživatel by neměl poznat, že se jedná o propagační text a měl by jej zaujmout.
Investice do kvalitního PR článku se Vám velmi rychle vrátí!
Pro dosažení správného výsledku musí PR článek obsahovat:
PR článek je tvořen 1000 až 2000 znaky, které jsou přehledně strukturovány do odstavců, nadpisů <h1><h2>..., důležité fráze jsou zvýrazněné a obsahují i tzv. zpětné odkazy (někdy přezdívané backlinks v počtu 3 kusů).
Pokud jej umísťujete do PR katalogů, magazínů, blogů apd. měl by splňovat dva hlavní požadavky: měl by být tematicky blízký a zcela přirozeně hodně navštěvovaný.
Kdo Vám napíše kvalitní a unikátní PR článek za nízkou cenu?
Napsat takový PR článek není žádná sranda. Písálek (odborně nazývaný copywriter) musí dobře nastudovat problematiku. Je to obzvláště důležité u odborných a speciálních článků. Poté zplodit souvislý - originální - zajímavý - poučný - kvalitní článek, do kterého musí zakomponovat potřebné klíčové slova, nadpisy a zpětné odkazy. Nějaký ten čas to rozhodně zabere.
Pokud si sami nevíte rady. Můžete si nechat napsat článek od nás. Píšeme články již dlouho a velmi rádi Vám s tím pomůžeme.